Wednesday 9 May 2012

pengorbanan untuk sahabat....



 kerana cintakan saudara , sahabat menafkahkan jiwa ...


masih adakah sahabat sebegitu??? adakah kita juga tergolong dalam golongan tersebut???...masalahnya,adakah sahabat kita layak mendapat pengorbanan kita??


saya tahu memang tak ada manusia yang sempurna ...namun jika saya berhadapan dengan situasi yang memaksa saya memilih sahabat ataupun percintaan....saya akan memikirkan perkara ini masak-masak....rasanya saya akan memilih persahabatan ..ini kerana jika benar kita adalah jodoh dan tulang rusuknya yang hilang maka kita akan bersama juga akhirnya..jadi tak perlu la kita nak berduka lara jika si dia bukan seseorang yang telah ALLAH S.W.T sediakan untuk kita...mungkin di luar sana ada seseorang yang sedang menunggu dengan penuh sabar untuk hadir di dalam hidup nya...untuk menjadi penyeri hari-hari mendatang...jadi kita harus mencari dengan sabar siapakah jodoh kita itu...apa-apa pun berfikir la dengan tenang sebelum membuat sebarang keputusan...nilai la baik dan buruknya..namun harus diingatkan sekali lagi bahawa tiada manusia yang sempurna di dunia .... jadi fikir-fikirkan dan selamat beramal...=)...klu ada yang nak beri pendapat...amat saya alu-alukan....terima kasih....






lagu ni best dgr la ok..x de kena mengena pun dengan cerita saya kat atas tu...hihihihih




apa-apa pun sentiasa letakkan senyuman di muka kita ok...=)




No comments: