Tuesday 6 August 2013

raya ??


"Perasaan sayang, cinta dan rindu tu perlu dikawal, bukan disekat. 
Perasaan tu Allah yang bagi, fitrah, asalkan jangan melebihi Pencipta."

apa khabar semua?? lama saya tak update, kekanggan masa kan.huhu..

Pejam celik dah nak raya kan .. kejap je rasanya masa berlalu. Ramadhan dah nak pergi . Tahun ni pun saya berpuasa kat hostel, cuti seminggu lepas tu dah mid-term . then Final... otokeeee?? doakan supaya saya dapat buat yang terbaik yea.. disini saya nak memohon kemaafan kepada semua bagi segala kekurangan dan kesalahan yang telah dan akan saya lakukan. mungkin ada penulisan saya yang tidak berkenan dihati kamu.

okea jom kita cite pasal tema baju raya yukk... cecite..cecite... tema saya tahun ni gold.. igatkan nak oren tapi tak jadi .. huhu ~~ it's okea. rasanya ramai remaja kalau dah dewasa tak mau nak sedondon kan .. npe ekh ?? peliksss juga .. tapi saya agi suka sedondon . hehehe. senang nak kenal ni anak sapa kan, yela sepupu jumpa setahun sekali, susah nak cam.

Gugur Bunga kerana Layu . Gugur Iman kerana Nafsu . Gugur Cinta kerana Cemburu . Gugur Syahid kerana Allah yang Satu.

akhir kalam, lebihkan senyuman kurangkan manisan .. :D


No comments: