Monday 29 April 2013

koleksi ku . ( n_n )

Assalamualaikum semua , apa khabar ? harap-harap semua sihat belaka ya .. semalam saya keluar menjelajah Melaka bersama keluarga tersayang . * menjelajah la sgtkan .hahaha *  niat asal nak pergi pc fair nak beli hardisk & speaker tapi last-last tak jadi . singgah Mydin nak beli buku pun tak jadi beli. 
Last-last beli buku kat Popular Tesco Melaka je .. hihihi. Saya habiskan rm 120 beli buku . wow, macam tak percaya pun ada juga . akhirnya dapat juga tambah koleksi buku @ novel saya .

Saya ni kaki novel , tue yang kalau boleh nak beli semua novel yang ada . Amar Farish , Cinta Untuk Disewa & Bukan Sekadar Teman Mesra tajuk yang best kan . tak tahu nak mula baca yang mana . yang buku target tue adik saya punya .. saja je . 


Okea lah , setakat ni aja .  kalau ada apa-apa cadangan untuk novel baru boleh je kongsi . adioss amigos ..
nota hati : sentiasa lebarkan senyuman dan sebarkan kebaikan walaupun sekecil zarah ..

2 comments:

NUR SABRINA FIRZANAH said...

nak pinjam 1 novel boleh ? :) *mata bling2

mawaddah warahmah said...

sabrina .. boleh saja .apa salahnya . ala2 , tomeyyy nye dia . ( n_n )