Saturday, 6 April 2013

final exam semester 2.


pejam celik kejap je dah masuk semester 2 dan dah nak penghujung pun. sepanjang sem ni, pelbagai kecelaruan emosi, minda, ragam dan macam-macam yang sy dah lalui. semua ni merupakan pengalaman yang tak bleh dapat kat tempat lain. sepanjang sem ni saya ada suka, duka & emosi yg bercampur-baur. 
sem ni kita orang ada buat program , ada hari sukan dan sem ni merupakan sem yang pendek.
8 april - 22 april 2013 saya akan menduduki peperiksaan akhir semester. saya memohon kemaafan kepada kalian tidak kira sama ada sengaja ataupun tidak kesalahan yang saya lakukan.
semoga kepada sesiapa yang akan mengambil peperiksaan seperti saya tidak kira peperiksaan yang besar ataupun tidak, kita semua akan menempa kejayaan .Insya Allah .. marilah kita sama-sama berusaha kearah kejayaan ..


khas untuk coursemate saya .. 
Akhir kalam dari seorang hamba Allah. sentiasa lebarkan tersenyum dan sebarkan kebaikan walaupun sekecil zarah .. ^_^..


2 comments:

Ridzwan Dean said...

Salam. InsyaAllah sama2 kita berdoa peroleh kejayaan dunia dan akhirat :) Amin ... Good Luck !!

mawaddah warahmah said...

salam . InsyaAllah .. amin .. good luck kat awk juga ..^_^..