Wednesday, 23 May 2012

KEMBAR tapi BUKAN SAUDARA KANDUNG ????


Hai ,semua ? Apa khabar ? Maaf la ye dah lama tak update blog ni...kebelakangan ni sy buzy cikit...







ok lah hari ni sy nk cerita pasal kembar sy.. bagi yg mengenali diri sy secara peribadi mesti terkejut kan...rilex2...sy taw rmai yg tak tahu tentang kembar sy ni...bagi menguraikan kekusutan tu..maka sy akan cerita semuanya...

mula-mula sy sendiri pun tak percaya yg sy ada kembar taw...hah mesti awk semua pelik kan tapi itu lah kebenarannya...

sebenarnya di tempat keja sy ada seorang gadis cilik yg sebaya dengan sy..kami bukan dari sekolah yang sama mahupun kampung yang sama....tapi ramai org yang menyatakan bahawa muka kami serupa..nama kembar sy ni Nur Fatien Atikah .....






kita orang tahu yang kita orang ni kembar pun masa jaga cashier sama-sama... lepas dah siap kira barang yang mak cik tu beli tiba-tiba dia tanya kita org ni kembar ke tak pun adik beradik ke?? kita orang tak jawab pun..tapi tanya balik kat mak cik tu kenapa tanya macam tu.... mak cik tu kata kita orang serupa la...hihihihi
tapi kita orang tak tahu pun bahagian mana yang serupa tu...pening-pening...cuba korang nilai sendiri...kami berdua ni serupa tak??


muka kita orang sama ke ???


bukan setakat mak cik tu je yang kata kita orang ni kembar taw..Ramai lagi yg cakap macam tu... Antaranya mamat kat pasar malam tu... yang lagi best siap tanya mana akak , mana adik..hihihi...kelakar la mamat tu...

tapi yg peliknya..atuk sedara ieka pun tersalah anggap yg sy ni cucu sedara dia..iskh2...atuk2... =)






walaupun kita orang bukan kembar yang sebenar tapi kita orang kawan baik taw...tapi yang lagi penting....ieka lagi comel dari sy kan..=) kan3x......

kami berdua juga menyukai lagu yang sama taw..antara lagu yg kami berdua suka adalah lagu kat bawah ni...




TAPI......kita org tak menyayangi orang yang sama ok....harap maklum...hihihihi...

 pernah 1 hari tu, jantung sy rasa nak gugur taw sebab ieka la...Adakah patut dia hantar sms yg dia dah tak ada lagi...masa tu sy rasa macam nak nagis taw...mana tak nya secara tiba-tiba je.....lepas baca balik sms tu sampai habis baru tahu yang dia main2 je....iskh........geram betul sy....apa la awak ni ieka ,benda macam ni pun nak buat gurauan kan......

lepas ni sy dah nak sambung belajar ... maka terpaksalah sy tinggalkan ieka keseorangan ...hhhuuuurrrmmm...=( sedihnya....



mesti hidup sy sunyi lepas ni...yela... dah tak ada kembar nk gurau2...dah tak ada orang yang ambik berat kan....lepas ni mesti handphone sy sunyi je sebab dah tak ada orang nak telefon / sms sy lagi...sedihnya... =( sy syg ieka sgt2...sy harap persahabatn kita ni kekal selamanya ye awk....





pesanan ni khas utk NUR FATIEN ATIKAH BINTI MOHD. IZAN 
*awk....nti bila sy dah smbg belajar jgn lupakan sy ok...
*jaga diri baik2 taw...
*jgn gaduh2 lagi taw...

ok lah semua...setakat ni je yang dapat sy luahkan..lain kali sy berceloteh lagi k....apa2 pun terima kasih banyak2 sbb sudi nak membaca kisah saya ni... jgn lupa sentiasa hulurkan senyuman k...senyuman kan 1 sedekah.. assalamualaikum dan salam sejahtera....






2 comments:

Nori Zal said...

tertarik dengan cerita kamu...smoga persahabatan kmu kekal..amin..^^,,smoga kita dapat berteman juga:)

mawaddah warahmah said...

terima kasih nori zal...amin smoga berkekalan.. sy tak kisah berteman dengan siapa saja.. =)