Tuesday 10 December 2013

Alhamdulilah .

Assalamualaikum .. Anyeonghaseyo semua . semalam 10 Disember lahirnya seorang ibu ke dunia ini. Semalam hari jadi emak saya dan hadiah yang dapat saya berikan adalah keputusan akhir semester 3 seperti yang emak dan abah impikan . semoga kejayaan ini dapat saya kekalkan dan berikan senyuman kepada ibu bapa saya . Alhamdulilah segala pengorbanan membuahkan hasil.. semoga usaha saya bertambah untuk semester yang akan datang . InsyaAllah .  bak kata ketua : Usaha tangga Kejayaan .

pada 9 Disember pula hari jadi teman serumah iaitu syiira dan teman se"course" iaitu ira , tahniah kerana lahir pada hari yang sama dan mendapat keputusan yang cemerlang . hari ini pula hari jadi adik sahabat saya jie , semoga adik awak mendapat kesejahteraan & kejayaan di dunia serta di akhirat . Insya Allah . :)


nota hati <3 Wanita dicipta bukan untuk dikagumi ramai lelaki TETAPI untuk seorang lelaki yang bernama SUAMI.. keep smile to world then you will get what you have share . InsyaAllah . 

No comments: